REDKEN GET INSPIRED
event
BRIEF
Byli jsme požádáni, abychom přišli s eventem, který predstaví nové barvy značky Redken a přinese take zajímavý online content. Její ikonické barvy přinášejí inovativní technologii, která by mohla přinést mnoho nových klientů stávajícím kadeřníkům pracujícím se značkou, ale hlavně získat nové kadeřníky pro spojení s touto značkou a odklonit je od hlavních konkurentů.
#tvorba nápadů #online #sociální média #produkce
ŘEŠENÍ
Místo bylo rezervováno s ohledem na styl značky - edgy Brooklyn, ale také známý jako hip adresa. Obsah pro event byl plně vytvořen před událostí, na extra eventu. Booking modelek, focení a natáčení videa na akci, živé představení nových barev na modelech, vše bylo uspořádáno tak, aby zaujalo profesionálovy z kadeřnického průmyslu.
Program, živá vystoupení s modelkami a možnost osahat si vlasy, zeptat se na procesy vytvořené na vlasech přímo z akce, v podaní Redken artistů, vytvorilo ješte lepši dojem na navštevníky z řad profesionálů.
Třešničkou na dortu byly detaily jako design lokace vytvořený díky doplňkům z produktu a brandoých propriet, drinky určené pro akci, podpisový pamětní cedule pro všechny účastníky, samolepky pro fanoušky Redken a nový typ fotobudky podporující hlavní barvu uvedení produktu na trh.
Pro hladký průběh registrace a příjezdu na akci byla nutností microsite s digitálním check-inem.
V ČÍSLECH