NOTINO GRAND OPENING & Influ event
BRIEF
Prodejce kosmetiky a parfémů, Notino otevíral vlajkovou prodejnu v Bratislavě a u příležitosti Grand openingu jsme měli za cíl naplánovat influencer & PR event.
Naším úkolem bylo zorganizovat celý Grand opening, zapojit partnerské značky, přitáhnout pozornost na flagship store a zajímavým způsobem na místo přivést influencery a zapojit je do aktivit v obchodě i mimo něj, během kterých vznikne zajímavý content. Bylo taky potřeba odpovědět na otázku proč jsou kolem obchodního centra Eurovea obří Notino tašky. Dalším úkolem byla aktivace Notino aplikace. Event a aktivity na pobočce byly součástí třídenního grand openingu.
#offlinekampane #kreativa #koncepty #produkce #PRevent #influevent
ŘEŠENÍ
Připravili jsme si pro návštěvníky řadu aktivit vramci Grand openingu pobočky: mohli si například nechat diagnostikovat pleť a vlasy, nebo si nechat zaplést vlasy do copánků či zkusit jiný účes. Na nové prodejně byla kaligrafistka, u které si nechali popsat kartičky na dárek nebo dokonce i jméno či jiný vzkaz přímo na produkt.
Idea druhé části, a to eventu pro influencery dostala název "A co je ve tvé tašce?". Úvodem jsme myšlenku představili influencerům a novinářům na společném brunchi. Moderátorka Becca To je ona, jako jedna z jejich řad, mluvila o tom, že Notino mají skutečně vždy u sebe, i když si to ne vždy uvědomují. Ptala se, co mají u sebe právě v danou chvíli a každý měl u sebe alespoň jeden produkt, který může zakoupit na Notinu.
Na to pak navazovaly další aktivity a speicální Beauty hunt. Hosté dostali mapku hry s několika nápovědami. První zastávkou na cestě k výhře byla obří Notino taška. Na tomto stanovišti si influenceři měli udělat selfie a skrze Instagram stories rozebírali se svými followery, co nosí ve svých vlastních taškách. Na trase beauty huntu měli hráči poznat produkty ve stáncích partnerských značek. V cíli je pak dostali jako dárek, který si navíc měli možnost personalizovat díky kaligrafce.
Dalším cílem eventu byla aktivace Notino aplikace. Vymysleli jsme proto jednoduchou hru, která představila výhody apky a dala možnost i samotným influencerům něco vyhrát: v co nejkratším časovém limitu měli za úkol najít konkrétní produkt a zjistit o kolik výhodněji ho nakoupí v aplikaci, vyzkoušet virtuální zrcadlo a přidat si oblíbený produkt v hodnotě 100 eur do svého whish listu. Výherce pak získal produkty dle vlastní preference ze svého wishlistu.
Díky tomtuto gamifikovanému eventu se influenceři a jejich fanoušci seznámili s šířkou nabídky značky Notino a její mobilní aplikací. Do hry se zapojili všichni přítomní a ze zpětné vazby vyplynulo, že si event velmi užili a hodonotili ho jako nejlepší v roce 2023. I v případě grand openingu bratislavského flagship storu Notino se tak znovu ukázalo, že jsme ve skrytu duše všichni děti, které si chtějí hrát.
V ČÍSLECH